Pompe combustibil suntec al 35 c 95 28 6p

Cod: FBRAL35C95
Pompa de combustibil AL 35 C 95 28 6P SUNTEC este similara cu urmatoarea pompa:
POMPA COMBUSTIBIL GBE1L-912 ITALPUMPAcest model de pompa de combustibil Suntec AL are incorporat o electrovalva solenoid de blocare cu functie de inchidere automata.
Pompe motorina Suntec AL - Principii de operare:
Motorul preia combustibilul din rezervor prin filtrul de ulei si il transfera la valva regulatoare de presiune a combustibilului spre duza de evacuare.O electrovalva de reglare a presiunii este folosita pentru a evacua combustibilul care nu este necesar la duza.Intr-un sistem cu 2 tevi, mufa de trecere trebuie sa fie montata pe retur, asigurandu-se astfel intoarcerea in rezervor a combustibilului evacuat de electrovalva. Intr-un sistem cu o singura teava combustibilul care nu trece prin duza de evacuare este returnat direct in sistemul de aspiratie al motorului.In acest caz mufa de trecere trebuie indepartata de pe retur si trebuie sigilata cu o mufa de otel.Electrovalva specifica seriei de pompe de combustibil AL este de tipul "normal inchisa" si este situata pe duza de evacuare. Acest design asigura un raspuns extrem de rapid si comutarea poate fi selectata in functie de secventa de operare a arzatorului si este independenta de viteza motorului.Cand solenoidul nu este activat, electrovalva este inchisa si tot combustibilul presurizat de motor trece prin regulator la linia de aspiratie sau de retur, in functie de sistem ( cu doua tevi sau cu o teava).De indata ce solenoidul este activat, combustibilul trece prin duza de evacuare.
Pompe combustibil Suntec AL - Caracteristici:
- aceste pompe functioneaza pe motorina si sunt utilizate pentru arzatoare;- seria AL este disponibila in doua variante:

    cu mufa de trecere instalata pe retur pentru o functionare cu doua tevi;
    fara mufa de trecere pe retur, in cazul functionarii cu o teava;

- sunt pompe combustibil cu electrovalva solenoid; citeste mai mult
Pompa de combustibil AL 35 C 95 28 6P SUNTEC este similara cu urmatoarea pompa:
POMPA COMBUSTIBIL GBE1L-912 ITALPUMPAcest model de pompa de combustibil Suntec AL are incorporat o electrovalva solenoid de blocare cu functie de inchidere automata.
Pompe motorina Suntec AL - Principii de operare:
Motorul preia combustibilul din rezervor prin filtrul de ulei si il transfera la valva regulatoare de presiune a combustibilului spre duza de evacuare.O electrovalva de reglare a presiunii este folosita pentru a evacua combustibilul care nu este necesar la duza.Intr-un sistem cu 2 tevi, mufa de trecere trebuie sa fie montata pe retur, asigurandu-se astfel intoarcerea in rezervor a combustibilului evacuat de electrovalva. Intr-un sistem cu o singura teava combustibilul care nu trece prin duza de evacuare este returnat direct in sistemul de aspiratie al motorului.In acest caz mufa de trecere trebuie indepartata de pe retur si trebuie sigilata cu o mufa de otel.Electrovalva specifica seriei de pompe de combustibil AL este de tipul "normal inchisa" si este situata pe duza de evacuare. Acest design asigura un raspuns extrem de rapid si comutarea poate fi selectata in functie de secventa de operare a arzatorului si este independenta de viteza motorului.Cand solenoidul nu este activat, electrovalva este inchisa si tot combustibilul presurizat de motor trece prin regulator la linia de aspiratie sau de retur, in functie de sistem ( cu doua tevi sau cu o teava).De indata ce solenoidul este activat, combustibilul trece prin duza de evacuare.
Pompe combustibil Suntec AL - Caracteristici:
- aceste pompe functioneaza pe motorina si sunt utilizate pentru arzatoare;- seria AL este disponibila in doua variante:

    cu mufa de trecere instalata pe retur pentru o functionare cu doua tevi;
    fara mufa de trecere pe retur, in cazul functionarii cu o teava;

- sunt pompe combustibil cu electrovalva solenoid; citeste mai mult
SC CALOR SRL
Sos.Progresului nr.30-40, Sector 5, Bucuresti
Cod Unic de Inregistrare: RO 3004724
Numarul din Registrul Comertului:J40/13176/1991