Pompa combustibil suntec at2 55 d

Cod: FBRAT255D
Pompa de combustibil AT2 55 D SUNTEC este similara cu urmatoarea pompa:
POMPA COMBUSTIBIL GBW2LR978 ITALPUMP
Acest model de pompa de combustibil Suntec AT2 are incorporat o electrovalva solenoidala de blocare cu functie de inchidere automata.
Pompe motorina Suntec AT2 - Principii de operare:
Motorul preia combustibilul din rezervor printr-un filtru incorporat si il transfera la duza de evacuare prin intermediul electrovalvei solenoidale. Reglarea presiunii este asigurata prin doua supape, cate una pentru fiecare mod de functionare.Comutarea intre operarea cu presiune joasa si operarea cu presiune inalta este realizata prin intermediul unei electrovalve cu solenoid de tipul "normal deschisa".Cand aceasta este non-activata, un canal de trecere este deschis, permitand functionarea normala a supapei la modul de operare presiune joasa.La activarea acesteia, canalul este inchis, astfel presiunea este acumulata pe ambele parti ale supapei de presiune scazuta, presiunea la duza de trecere fiind determinata de supapa de presiune inalta.Electrovalva solenoidala de blocare a duzei de trecere este de tipul "normal inchisa".Acest design asigura un raspuns extrem de rapid si comutarea poate fi selectata in functie de secventa de operare a arzatorului, independent de viteza de turatie a motorului.Cand electrovalva solenoidala este non-activata, vana este inchisa si combustibilul aflat sub presiune de catre motor este preluat prin valva in sistemul de aspiratie sau pe linia de retur, in functie de instalatie (cu o teava sau cu doua tevi).De indata ce electrovalva solenoidala este activata, combustibilul este transferat spre duza de trecere la presiunea stabilita de valva de reglare a presiunii.Intr-un sistem cu 2 tevi, mufa de trecere trebuie sa fie montata pe retur, asigurandu-se astfel intoarcerea in rezervor a combustibilului evacuat de electrovalva. Intr-un sistem cu o singura teava combustibilul care nu trece prin duza de evacuare este returnat direct in sistemul de aspiratie al motorului.In acest caz mufa de trecere trebuie indepartata de pe retur si trebuie sigilata cu o mufa de otel.
Pompe combustibil Suntec AT2 - Caracteristici:
- aceste pompe functioneaza pe motorina si sunt utilizate pentru arzatoare;- ofera doua moduri de operare a presiunii;- sunt pompe combustibil cu electrovalva cu solenoid; citeste mai mult
Pompa de combustibil AT2 55 D SUNTEC este similara cu urmatoarea pompa:
POMPA COMBUSTIBIL GBW2LR978 ITALPUMP
Acest model de pompa de combustibil Suntec AT2 are incorporat o electrovalva solenoidala de blocare cu functie de inchidere automata.
Pompe motorina Suntec AT2 - Principii de operare:
Motorul preia combustibilul din rezervor printr-un filtru incorporat si il transfera la duza de evacuare prin intermediul electrovalvei solenoidale. Reglarea presiunii este asigurata prin doua supape, cate una pentru fiecare mod de functionare.Comutarea intre operarea cu presiune joasa si operarea cu presiune inalta este realizata prin intermediul unei electrovalve cu solenoid de tipul "normal deschisa".Cand aceasta este non-activata, un canal de trecere este deschis, permitand functionarea normala a supapei la modul de operare presiune joasa.La activarea acesteia, canalul este inchis, astfel presiunea este acumulata pe ambele parti ale supapei de presiune scazuta, presiunea la duza de trecere fiind determinata de supapa de presiune inalta.Electrovalva solenoidala de blocare a duzei de trecere este de tipul "normal inchisa".Acest design asigura un raspuns extrem de rapid si comutarea poate fi selectata in functie de secventa de operare a arzatorului, independent de viteza de turatie a motorului.Cand electrovalva solenoidala este non-activata, vana este inchisa si combustibilul aflat sub presiune de catre motor este preluat prin valva in sistemul de aspiratie sau pe linia de retur, in functie de instalatie (cu o teava sau cu doua tevi).De indata ce electrovalva solenoidala este activata, combustibilul este transferat spre duza de trecere la presiunea stabilita de valva de reglare a presiunii.Intr-un sistem cu 2 tevi, mufa de trecere trebuie sa fie montata pe retur, asigurandu-se astfel intoarcerea in rezervor a combustibilului evacuat de electrovalva. Intr-un sistem cu o singura teava combustibilul care nu trece prin duza de evacuare este returnat direct in sistemul de aspiratie al motorului.In acest caz mufa de trecere trebuie indepartata de pe retur si trebuie sigilata cu o mufa de otel.
Pompe combustibil Suntec AT2 - Caracteristici:
- aceste pompe functioneaza pe motorina si sunt utilizate pentru arzatoare;- ofera doua moduri de operare a presiunii;- sunt pompe combustibil cu electrovalva cu solenoid; citeste mai mult
SC CALOR SRL
Sos.Progresului nr.30-40, Sector 5, Bucuresti
Cod Unic de Inregistrare: RO 3004724
Numarul din Registrul Comertului:J40/13176/1991